• Regulamin Sklepu

W obu przypadkach w celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru Towarów w Sklepie,
odpowiednim przyciskiem dodać je do „Koszyka” i kontynuować procedurę składania

zamówienia poprzez wybór odpowiednich opcji (sposób dostawy i płatności).

2. Informacje o produktach w Sklepie, tj. opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy
sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.

3. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu zamówienia wszystkich
wymaganych danych koniecznych do wykonania umowy i ewentualnie (na życzenie klienta)

także danych do wygenerowania faktury VAT.

4. Jeśli klient zdecyduje się założyć konto w Sklepie (dalej „Konto”), rejestracja jest jednorazowa,
a adres poczty e-mail oraz wybrane przez klienta hasło są podstawą do późniejszego logowania.

Szczegóły udostępniania przez Sprzedawcę usługi cyfrowej prowadzenia Konta dostępne są

poniżej w
Regulaminie Konta. Sklep umożliwia logowanie się do Konta również poprzez social
media i/lub konto użytkownika w systemie Google. Po zalogowaniu do Konta, klient posiada

dostęp do historii swoich zamówień, a przy kolejnych zamówieniach nie musi ponownie

wypełniać formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi.

5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z posiadania
konta. W tym celu należy wysłać swoją rezygnację na adres e-mail: sklep@botanic.com.pl.

6. Zatwierdzenie przez klienta zamówienia przyciskiem „Kupuję i płacę” (lub innego o tożsamym
brzmieniu) oznacza:

a. złożenie Sprzedawcy oferty zakupu Towarów zgodnie z opcjami wybranymi w
zamówieniu oraz zgodnie z niniejszym Regulaminem,

b. akceptację obowiązku dokonania zapłaty ceny Towarów oraz kosztów ich dostawy.
7. Do zawarcia umowy sprzedaży (dalej „Umowa”) dochodzi z chwilą przyjęcia zamówienia przez
Sprzedawcę do realizacji (przyjęcie oferty klienta), o czym Sprzedawca informuje poprzez

wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

8. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Towaru (w całości bądź w części),
Sprzedawca poinformuje o tym klienta - nie dochodzi wówczas do zawarcia Umowy.

Sprzedawca poinformuje klienta jednocześnie o istniejących możliwościach innego sposobu

realizacji zamówienia, np. częściowej realizacji zamówienia lub oczekiwania na uzupełnienie

przez Sprzedawcę stanów magazynowych. Jeżeli zamówienie zostało wcześniej opłacone przez

klienta, a nie jest możliwe do realizacji, Sprzedawca niezwłocznie zwraca klientowi dokonane

płatności (stosownie do zakresu anulowania zamówienia).

;

9. Sprzedawca przekazuje klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na trwałym nośniku
najpóźniej w momencie dostarczenia Towaru

10. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zamówienia lub opóźnienie w jego
dostawie powstałe w wyniku podania przez klienta niepełnego / błędnego adresu dostawy lub

braku podania innych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy klient
podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości co do ich

poprawności. W takim przypadku Sprzedawca (jeśli to możliwe) podejmie próbę kontaktu z

klientem, celem weryfikacji prawdziwości podanych danych.

V. Ceny i metody płatności
1. Ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. wraz z
podatkiem VAT.

2. Koszt dostawy Towarów podawany jest osobno w koszyku Sklepu, w zależności od sposobu
dostawy wybranego przez klienta.

3. Dostępne metody płatności opisane są na stronie Sklepu w zakładce „Formy płatności” oraz
prezentowane są klientowi na etapie składania zamówienia (w koszyku).

4. Sklep oferuje następujące metody płatności:
a. tradycyjny przelew bankowy na rachunek Sprzedawcy
b. szybki przelew elektroniczny / BLIK / płatność tzw. wirtualnym portfelem - za
pośrednictwem platformy płatniczej:

Shoper Płatności (Autopay)

Przelewy24

Comfino

c. płatność kartą: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
d. za pobraniem (przesyłka pobraniowa)
e. płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w punkcie stacjonarnym Sklepu
5. Jeżeli klient wybrał płatność zwykłym przelewem bankowym, zapłata za zamówienie powinna
nastąpić w terminie 3 dni od jego złożenia. W braku zapłaty w w/w terminie, Umowę uważa się

za niezawartą. Zdanie poprzednie nie dotyczy sytuacji, gdy Sprzedawca oferuje klientom

płatność odroczoną/płatność w ratach za pośrednictwem zewnętrznego partnera.

6. W przypadku wyboru płatności poprzez Shoper Płatności, podmiotem świadczącym obsługę
płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami i kartami płatniczymi jest Autopay

S.A.

VI. Dostawa towarów
1. Dostawa Towarów odbywa się wedle wyboru klienta:
za pośrednictwem firmy kurierskiej

2. Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za
zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi

trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa

przewoźnik.

3. Towary wysyłane są przez Sprzedawcę w terminie do 7 dni, chyba, że w opisie produktu podczas
składania zamówienia przez klienta podano wyraźnie inny termin. Szczegółowe terminy

realizacji podane są na stronie Sklepu w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.

4. Sprzedawca standardowo obsługuje zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za
pokryciem kosztów wskazanych na stronie Sklepu w zakładce “Czas i koszty dostawy”.

VII. Odstąpienie od umowy
1. Klient będący konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 7aa ustawy o prawach
konsumenta (dalej „
Przedsiębiorca Uprzywilejowany”) posiada ustawowe prawo odstąpienia
od umowy sprzedaży Towaru w terminie 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny, z
zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa poniżej.

2. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy, aby klient wysłał w w/w terminie,
oświadczenie:

w formie elektronicznej na adres: sklep@botanic.com.pl lub

w formie pisemnej na adres: ul. Usługowa 33, 15-521 Zaścianki (Białystok).

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone według wzoru dostępnego tutaj, przy
czym użycie wzoru nie jest obowiązkowe. Sprzedawca niezwłocznie prześle klientowi w formie

e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

4. Następnie w terminie kolejnych 14 dni klient powinien na własny koszt odesłać zwracane
Towary na adres pocztowy ul. Usługowa 33, 15-521 Zaścianki (Białystok).

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o
odstąpieniu od umowy, dokona na rzecz klienta zwrotu:

ceny Towaru;

kosztów pierwotnej przesyłki Towaru do klienta według najtańszego zwykłego sposobu

dostarczenia rzeczy, oferowanego w Sklepie.

6. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu, gdy otrzyma Towar z
powrotem, albo co najmniej klient dostarczy Sprzedawcy dowód odesłania rzeczy.

7. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały
przez klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne

rozwiązanie.

8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru, jeżeli przed
złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy używał Towaru w sposób inny niż konieczny

do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

VIII. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru
1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku Umów o dostarczenie Towarów:
a. nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta
/Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego lub służących zaspokojeniu jego

zindywidualizowanych potrzeb (towary personalizowane);

b. ulegających szybkiemu zepsuciu lub o krótkim terminie przydatności do użycia (towary
szybko psujące się);

c. dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie to zostało otwarte
przez klienta, a towaru po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę

zdrowia lub ze względów higienicznych (towary zapakowane ze względów

higienicznych);

d. nagrań dźwiękowych, wizualnych albo programów komputerowych, dostarczanych na
nośniku materialnym (np. płyta CD) w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie

zostało otwarte po dostarczeniu;

e. które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi towarami (np. materiały budowlane, jeśli zostały użyte);
f. dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę (prasa
papierowa);

g. których cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie
sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od

umowy;

h. napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy
sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których

wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli.

IX. Reklamacje
1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć klientowi Towary zgodne z Umową.
2. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność Towarów zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.

Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach wynikających z

kodeksu cywilnego.

3. Reklamacje mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: sklep@botanic.com.pl

lub w formie pisemnej na adres: ul. Usługowa 33, 15-521 Zaścianki (Białystok).

4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w takiej formie, w jakiej została ona złożona (pisemnie lub
poprzez wiadomość e-mail) w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

5. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, konsument i
Przedsiębiorca Uprzywilejowany mogą (niezależnie od zwykłego postępowania przed sądem

powszechnym) skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń.

6. W powyższym celu można:
i. zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,

ii. skorzystać z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub
organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,

iii. skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution), która służy do internetowego
rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami, jeśli spór dotyczy

zobowiązań wynikających z umowy zawartej przez internet. Więcej informacji o

platformie ODR można znaleźć
tutaj,
iv. zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie
sporu wynikłego z zawartej umowy.

7. Dodatkowe informacje odnośnie pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń można uzyskać także na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów:
https://polubowne.uokik.gov.pl/.
X. Opinie o produktach
1. W Sklepie istnieje możliwość dodania przez klienta opinii o produkcie (dalej "Opinie").
2. Funkcjonalność ta jest dostępna tylko dla klientów posiadających Konto i zalogowanych.
3. Opinie dodawane przez klienta powinny być legalne w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych
(DSA) oraz zgodne z dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Opinii:

o charakterze bezprawnym;

sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności: zawierających treści obraźliwe,

pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywające do nienawiści rasowej, etnicznej,

wyznaniowej;

naruszających praw innych osób, w tym w szczególności majątkowych i osobistych praw

autorskich oraz prawa do prywatności;

zawierających treści lub elementy graficzne o charakterze komercyjnym, reklamowym,

dotyczące produktów innych niż oferowane w Sklepie.

4. Sprzedawca i/lub dostawca zewnętrznego programu do badania satysfakcji klienta / opinii
klienta może moderować Opinie, co oznacza, że Opinie niezgodne z Regulaminem nie będą

opublikowane lub mogą być usunięte.

5. W przypadku zablokowania lub usunięcia Opinii, Sprzedawca poinformuje o tym klienta,
podając uzasadnienie. W takim przypadku klient może złożyć odwołanie na zasadach opisanych

w punkcie X. 6 Regulaminu.

6. Odwołania od decyzji dotyczących Opinii (dalej “Odwołanie”) mogą być składane:
w formie elektronicznej na adres: sklep@botanic.com.pl

lub w formie pisemnej na adres: ul. Usługowa 33, 15-521 Zaścianki (Białystok).

Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Odwołania (jeżeli

osoba skladająca Odwołanie udostępniła Sprzedawcy adres e-mail). Sprzedawca rozpatrzy

Odwołanie w takiej formie, w jakiej zostało ono złożone (pisemnie lub poprzez wiadomość e-

mail) w terminie 14 dni od otrzymania Odwołania.

7. Każda osoba odwiedzająca Sklep ma możliwość złożenia Sprzedawcy zawiadomienia (dalej
“Zawiadomienie”), jeśli uważa, że w Sklepie w ramach Opinii zamieszczono nielegalną treść

nielegalną w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub sprzeczną z Regulaminem.

Zawiadomienia powinny być składane w formie elektronicznej na adres: sklep@botanic.com.pl.

8. Sprzedawca w formie elektronicznej niezwłocznie potwierdzi otrzymanie Zawiadomienia.
Sprzedawca rozpatrzy Zawiadomienie w terminie 14 dni od jego otrzymania, podając

uzasadnienie. Od decyzji Sprzedawcy rozpatrującej Zawiadomienie osoba, która je złożyła,

może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w punkcie X. 6 Regulaminu.

9. W przypadku niezadowolenia ze sposobu rozstrzygnięcia przez Sprzedawcę Odwołania, osoba
składająca Odwołanie ma możliwość skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania

sporów, o których mowa w akcie o usługach cyfrowych (DSA).

10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane w Sklepie przez klientów,
pod warunkiem, że:

nie posiada wiedzy o tym, iż Opinia jest nielegalną treścią;

niezwłocznie podejmuje odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia

dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość, w szczególności

Sprzedawca niezwłocznie rozpatruje Zawiadomienia.

XI. Postanowienia końcowe
1. Do Umów zawieranych w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku
polskim.

2. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień
konsumenta (i Przedsiębiorcy Uprzywilejowanego) wynikających z przepisów prawa.

3. Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu w każdym czasie, przy czym zmiany takie
mają zastosowanie do zamówień złożonych po opublikowaniu nowej wersji Regulaminu, a w

przypadku (i) wcześniej zawartych Umów o świadczenie usługi cyfrowej lub usługi

elektronicznej, a także w przypadku (ii) klientów posiadających Konto w sklepie - klient będzie

powiadomiony o zmianie Regulaminu i możliwości nie zaakceptowania nowej treści.

4. Regulamin obowiązuje od dnia 16-05-2024 r.
Regulamin Konta

w sklepie
Botanic
I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin konta („Regulamin Konta”) określa zasady i warunki korzystania z konta
klienta („
Konto”) w sklepie internetowym Botanic („Sklep”).
2. Niniejszy Regulamin Konta stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Konta jest usługą dodatkową i poboczną w

stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów. Usługa

prowadzenia Konta jest nieodpłatna.

3. Regulamin Konta stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym w
Regulaminie Konta, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.

4. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Konta są takie same jak w
przypadku Sklepu:

ul. Usługowa 33, 15-521 Zaścianki (Białystok)

e-mail: sklep@botanic.com.pl

tel.: 833070023

II. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Konta
1. Wymagania techniczne dla korzystania z usługi Konta są takie same, jak dla korzystania ze
Sklepu i wskazane zostały w punkcie II.1. Regulaminu Sklepu.

2. Korzystając z Konta klient Sklepu ma możliwość:
a. zapisać i przechowywać na Koncie swoje dane osobowe (w tym adres dostawy), co
umożliwia dokonywanie kolejnych zakupów w Sklepie bez konieczności ponownego

uzupełniania formularza adresowego,

b. wglądu w historię swoich zamówień,
c. wglądu w status realizacji zamówienia.
III. Umowa o świadczenie usługi Konta, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Konta
1. Założenie Konta przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi
elektronicznej na czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadania

Konta bez podawania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą

elektronicznie na adres sklep@botanic.com.pl. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia

od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta w terminie 14 dni od jej zawarcia.

IV. Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Konta z umową zgodnie z przepisami ustawy o prawach

konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach

wynikających z kodeksu cywilnego.

2. Reklamacje dotyczące usługi Konta mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.

3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.

V. Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
prowadzenia Konta, znajdują się w Polityce prywatności.

VI. Zmiany Regulaminu Konta
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Konta na zasadach wskazanych w
punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli klient nie akceptuje nowego brzmienia Regulaminu

Konta, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta (kontaktując się w tym celu ze

Sprzedawcą elektronicznie) z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.

Regulamin Newslettera

w sklepie
Botanic
I. Postanowienia ogólne, kontakt ze Sprzedawcą
1. Niniejszy regulamin newslettera („Regulamin Newslettera”) określa zasady i warunki
świadczenia przez Sprzedawcę („
Sprzedawca”) – właściciela sklepu internetowego Botanic
(„
Sklep”) – usługi tzw. newslettera.
2. Newsletter to cykliczne wiadomości elektroniczne przesyłane przez Sprzedawcę na adres e- mail
osoby, która wyraziła stosowną zgodę marketingową („
Subskrybent”). Wiadomości te zawierają
w szczególności informacje handlowe dotyczące Sklepu i Sprzedawcy. Wiadomości te mogą

również zawierać inne treści, związane z działalnością Sprzedawcy, z branżą Sklepu,

ewentualnie treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla

klientów lub potencjalnych klientów Sklepu („
Newsletter”).
3. Niniejszy Regulamin Newslettera stanowi regulamin usługi elektronicznej w rozumieniu ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa Newslettera jest usługą dodatkową i poboczną

w stosunku do głównej działalności Sprzedawcy, tj. oferowania klientom zakupu Towarów.

Usługa Newslettera jest nieodpłatna.

4. Regulamin Newslettera stanowi uzupełnienie Regulaminu Sklepu. W zakresie nieuregulowanym
w Regulaminie Newslettera, do usługi tej stosuje się postanowienia Regulaminu Sklepu.

5. Dane kontaktowe Sprzedawcy w sprawach dotyczących usługi Newslettera są takie same jak w
przypadku Sklepu

ul. Usługowa 33, 15-521 Zaścianki (Białystok)

e-mail: sklep@botanic.com.pl

tel.: 833070023

II. Wymagania techniczne i funkcjonalności usługi Newslettera
1. W celu korzystania z usługi Newslettera niezbędne jest posiadanie:
i. komputera lub innego urządzenia z oprogramowaniem, które umożliwia odbiór
wiadomości e-mail,

ii. aktywnego adresu e-mail,
iii. dostępu do sieci Internet.
2. Korzystając z Newslettera Subskrybent ma możliwość otrzymywać od Sprzedawcy wiadomości
e-mail zawierające m.in.:

a. informacje o nowościach i promocjach w Sklepie,
b. kody rabatowe i/lub informacje o innych specjalnych korzyściach dla subskrybentów
Newslettera,

c. inne treści, związane z działalnością Sklepu i Sprzedawcy, branży Sklepu, ewentualnie
treści edukacyjne, które w ocenie Sprzedawcy mogą być ciekawe i przydatne dla klientów

lub potencjalnych klientów Sklepu.

3. Sprzedawca nie gwarantuje, ani nie deklaruje określonej częstotliwości wysyłania Newslettera.
O czasie wysyłki, a także o treści informacji handlowych zawartych w Newsletterze decyduje

Sprzedawca.

III. Umowa o świadczenie usługi Newslettera, odstąpienie od umowy, rezygnacja z Newslettera
1. Zawarcie umowy o usługę Newslettera może nastąpić:
i. gdy osoba odwiedzająca Sklep wypełni stosowny formularz na stronie Sklepu, podając
swój adres e-mail, na który chce otrzymywać informacje handlowe,

ii. podczas składania zamówienia w Sklepie – gdy klient w koszyku Sklepu wyrazi zgodę na
otrzymywanie informacji handlowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka
wyboru (tzw. checkbox).
2. Sprzedawca może - jako zachęta do subskrypcji Newslettera - proponować potencjalnym
Subskrybentom bonus (prezent, tzw. lead magnet) w postaci kodu zniżkowego, treści cyfrowej

(np. darmowy e-book) lub innej korzyści dla subskrybenta, związanej z działalnością sklepu (np.

jednorazowa darmowa dostawa Towarów) („Bonus”). Informacja o Bonusie przyznawanym w

związku z subskrypcją Newslettera znajduje się wówczas na stronie Sklepu.

3. Bonus dostarczany jest Subskrybentowi na adres e-mail podany przy subskrypcji, niezwłocznie
po zawarciu umowy o usługę Newslettera. Udostępnienie Bonusu następuje w odpowiedniej

formie cyfrowej (np. link umożliwiający pobranie e-booka, kod zniżkowy, kod do wpisania w

odpowiednim polu koszyka Sklepu w celu otrzymania darmowej dostawy).

4. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej Newslettera zawierana jest na czas nieokreślony.
Subskrybent może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podawania przyczyny. W

tym celu należy:

a. kliknąć w stosowny link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera
lub

b. skontaktować się ze Sprzedawcą elektronicznie.
5. Klient posiada także ustawowe prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi Newslettera
w terminie 14 dni od jej zawarcia.

6. Sprzedawca może w każdej chwili zaprzestać świadczenia usługi Newslettera, o czym wszyscy
Subskrybenci zostaną powiadomieni.

7. W przypadku, gdy Subskrybent nie otwiera wiadomości przesyłanych przez Sprzedawcę w
ramach Newslettera przez dłużej niż 18 miesięcy Sprzedawca (za dodatkowym uprzedzeniem)

zaprzestaje świadczenia na rzecz tego Subskrybenta usługi Newslettera.

IV. Reklamacje
1. Wobec konsumentów i Przedsiębiorców Uprzywilejowanych Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za zgodność usługi Newslettera z umową zgodnie z przepisami ustawy o

prawach konsumenta. Wobec pozostałych klientów Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na

zasadach wynikających z kodeksu cywilnego.

2. Reklamacje dotyczące usługi Newslettera mogą być składane Sprzedawcy zgodnie z procedurą
przewidzianą w punktach IX. 3-5 Regulaminu Sklepu.

3. W razie niezadowolenia ze sposobu załatwienia reklamacji przez Sprzedawcę, istnieje też
możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

roszczeń, zgodnie z procedurą opisaną w punktach IX. 6-7 Regulaminu Sklepu.

V. Dane osobowe
1. Pełne informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów Sklepu, w tym na cele
świadczenia usługi Newslettera, znajdują się w Polityce prywatności.

VI. Zmiany Regulaminu Newslettera
1. Sprzedawca może dokonywać zmian niniejszego Regulaminu Newslettera na zasadach
wskazanych w punkcie XI. 3 Regulaminu Sklepu. Jeżeli Subskrybent nie akceptuje nowego

brzmienia Regulaminu Newslettera, może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi

Newslettera z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia (kontaktując się w tym celu ze

Sprzedawcą elektronicznie) lub ze skutkiem natychmiastowym (w sposób wskazany w punkcie

III.3. Regulaminu Newslettera).